http://chentahurty-emilia.blogspot.com/

Friday, October 15, 2010

Reading is one of my hobby

wah3...lenggang kangkung je hari ni masuk wat entry..hihi... smntara masih ade mase, kate org...hihihi..
tgk tajuk entry, mcm nk wat karangan zmn skola2 dulu rite?? hehehe... ni bkn nk pomote diri taw..
crite psl reading ni, bg aku...bkn la satu hobby, tp spatutnye jd amalan.. kalo hobby, kne masa lapang la kan? tp masyarakat hari ni xsdr lgsung kepentingan mmbaca... sebut kata mmbaca, x smstinya buku je...smua la bhn bacaan yg dr hari ke hari, leh tingkatkan kite nye pngetahuan.. ecececeh, mcm pnceramah lak gaya.. teman nk ngabo nye aje...hehehe...seingt aku, aku mmg suke mmbaca since my 1st reading, when i was 5 la kalo x silap. smpai ke hari ni, mane2 smpat, bila2 ade..msti nk baca. smpai kn hubby ckp, "xpening ke kpla asyik mmbaca je?" hihi. mane x nye, novel asek di tgn..bila ngadap tenet plk, ade je bhn nk baca... satu hari, time tgh tggu my drive dtg amik (hubby ku..hihi), aku sakan la duk mmbaca smbil bdiri, sorg mkcik tegur..."adik ni nk exam ke?" hahaha..aku bantai gelak... -nk exam baru kne baca buku erk??- hum, hari ni..ape yg aku tgk, ramai lg2 masyarakat kite mcm pandang pelik pd mereka yg mmbaca di mana2...huhu, tepuk dada tanya slera, bg aku... reading is my need!! hihi



No comments:

Post a Comment