http://chentahurty-emilia.blogspot.com/

Thursday, March 10, 2011

26 sudah!!

ehemm2...dehem laen mcm jerk bunyik hari nih...(mcm dehem org dh kaya)...huhu..tetibe mud nk update blog dtg....ekceli,  nk cite sal -26-   ------------>apekah?
okes, ape ade pd angka?? ramai org xske bbicara hal umur,caya x? bkn la smua org... aku ckp ramai org....btul, xtipu lgsung....nk mark diorg2 ni sng je, kalo yg payah je nk kasi tau umo brape tuh...hah!! tanda la tuh....ala.....ape nk kesah...ataw takot. btambahnye umo, means btambah lah liku2 khidupan... tul x?ewah2, sdp bagai je aku ckp erk?? kihkih...aku??


 ha..ni lah 26 yg aku mksudkan..apeeee??? 26 sudah?? hehe.... there r another 4 years to 30 rite? hum, tp birthday kali ni mcm lain ckit pasaan akuh..ngape?? kalo lastyear 25 as a wife, this year as a future mom... mcm ade jugak la kerisauan ( aku ngaku jgk akhirnye..).. ye la, mcm aku ckp awl2 td, btambah umo mknenye btambah la liku2 khidupan... mcm thn ni, xlama lg dh nk kne kendong baby sane cni... dh x bolew nk huha2 sane sini... n in the same time kne pk byk lg tggung jwb..... bkn la merungut, tp meeluahkn rase..eceh....sbnrnye dr mlm td lg (time detik2 trakhir as a 25th) duk muhasabah diri... menguatkn daya tahan prasaan takot.... moga2 aku akn jd kuat (mcm superman bak kate ank murid aku).... n smoga jugak emosi2 jht akn thapus la hndaknye. jgn tahun dpn celebrate dgn bakal ank ke 2 sudah.....
korang?? brape umo korang??




No comments:

Post a Comment