http://chentahurty-emilia.blogspot.com/

Thursday, March 3, 2011

Naik~ tuwun _tangga

alohaii....(konon2 tgh sng hati) kihkih.... ape nk jd laaa....lama x mnjengah kat cni deh....
bkn malu, bkn segan (ade ke org kate aku malu??)cuma masa x ngizinkan.... mcm bos lak gaya sebok.... sebok melayan pasaan sbnrnye... hormon makin xbtoil... budush3...xpe lah, ujian dr Nya,,

"Naik~ tuwun _tangga" ---------------> korang ske tuwun naik tangga x?  sape suke aku mang tabik hormat ah kat korang....ish3... bagos thp dewa.... kasi kuwus la...exercise xlgsung erk... aku??? aku??? aku mang xsuke thp cipan branak 8....time study dulu mak aiiii...smpai ke tgkat 4 kne jajah....nk pi kls laju je tuwun..time dh habis kls, dh la penat....cnfirm muncung je panjat tangga ke bilik....(time tu selim melim lah aii...)pas bis study, sib baek la opis dan tmpat keje bpijak di bumi yg nyata.... xyah nk susah2 panjat tgga...
eh3....sbnrnye kan, N3 ni tercipta sbb umah aku nih ade 3 ank tangga (anak ke?? kalo anak msti kecik je kan??). tangga tu mmg wajib dituwun naik kalo nk ke T.O.I.L.E.T....so dlm keadaan akuh skrg.... ( pewot jln dulu) mmg tandas tmpat yg kerap diulang tgh2 mlm.... mak aiii...... nk tberanak rasenye pnjat tangga tuh....  xlarat lorghhhh.... hukhuk..bleh pasang lift x?? wakakakaaaa.....
tp apekan daya..nasik dh jd bubur...eh3..melalut lak... hum, hrp2 tangga tu pun akn bguna pas delivered nnti.. mne la tau leh jd medium exercise (walopun x sebanyak anak2 tangga time study dulu).... kehkeh...tp time tu ade ke lg daya nk pnjat tangga tu??? kwang3....hadap je la weeeehhhhh.....





No comments:

Post a Comment