http://chentahurty-emilia.blogspot.com/

Friday, November 12, 2010

Housemate, Roomate dan Bedmate ku...

uikks....aku dtg lg mlm nih....menari-nari di ruangan yg x sberapa nk luas nih...ececeee... 

actually, just arrive home, from MM...watching 4 movie. now, lps masakkan maggi goreng untuk encik somi,(jgn kate aku mls, sbb maggi goreng tu request dr dia)., dh xde kje nk wat.. mau pecah kpla la pk nk wat ape... nk bukak novel, mcm xde mud.. hum, mcmni la nasib org2 mcm aku. duk ber2 je... kalo de ank, leh la jugak lyn anak.... nih, asek duk lyn ank tekak je hari2...

well, time2 mcmni la yg akan buat aku pk psl anak...kalo hari2 kje, xde la pk sgt. hum, bserah je la k... moga2 ade rezki Allah turunkan untuk kami..

skarang ni teman aku kat umah, (baru nk cite stelah intro berjela2) hanyalah cik Bb..... bukan bibik, k. nk knl cik Bb?? aku de snap gmbr dia, biarpun gmbr dia tgh malu2...jom check it:

 haaaaaa...ni la cik Bb... hitam manis je dia...(mcm tuan dia gaks).dia ni la teman aku skrg. huhu....

hehehe, kalo la xde cik Bb, rase2 msti aku xlekat kat umah....cik Bb ni byk wat hidup aku terisi (kalo x, asek tdo) jom aku cite, ape yg cik Bb ngan aku buat kat umah bile kami same2 ditinggalkn kat umah...

 
1.BERFACEBOOK!!! ade sape2 sukarela nk jd kwn aku, sila  cari aku kat cini!


 2. BERBLOG!!! ni aktiviti baru...hihi sperti skrg...yg korunk tgh hayati.

3. BER-YM... chating la!!! 


4. BERGOOGLE!!! nih tmpat aku cari ape saje....google ni dh mcm kwn baik akuh...


5. BERMOZILA!!--------> pndek cite, nk kne click kat cni dulu la, bru leh bukak sgala yg kat ats tu!!

okewh, tu je yg aku ngan cik Bb buat time kitorg lepak same2 kat umah.... dia ler yg leh mnghilangkan boring aku.....kalo la dia wat hal...xde ape la yg aku leh wat, n yg plg tension, xdpt ahh nk bceloteh pjg kat cni, n x bolew la nk jmpe kwn2 kat FB.....


so, dikesempatan yg ade nih, sy dgn rendah diri, nk ucapkan ribuan time kaseh pd cik Bb ats kesanggupan beliau melayan krenah sy yg pelbagai...hehe. Jasamu dikenang.(jnji ko jgn wat hal ngan aku).....sekian terima kasih.....jumpa lg di rancangan akan dtg....



p/s: out sbb mata dh x bolew bukak, jari jemariku yg tirus ni jugak dh penat, otak pun dh kering, xtaw nk cite ape....jmpe lg, bye!


No comments:

Post a Comment