http://chentahurty-emilia.blogspot.com/

Sunday, November 7, 2010

sekolah2 ku..rindu la...

toing3....ri ni rase rndu zmn2 study dulu...dr skola rndah, smpaila zmn dgree....jom2 cite dgn lbh lanjut....(mcm cerita dongeng plak...)
aku jejak skola rendah taon 91/92(time tu sesi baru start akhir tahun)....so, mlangkah ke skola yg sntiasa lam ingatan aku..byk sgt kngn2 terindah ngan kwn2 kat cni...

haaaa..skola nih la..skola paling lama kat Paka....suke3....byk suke duka kat cni. exspecially time drjah 5&6. owh emm gee...rndu sgt2.....

 ni la bngunan mula2 aku jejak skola nih....drjah 1biru, ok....hihi.nasib baek xde kls pink... kalo x, msti ngamuk2 nk masuk kls pink...kehkeh...

ni lak surau skolah yg dh diubahsuai..dulu kaler kuning....yg simen2 tu lak bekas tapak tandas kayu.. ade 3 bijik tndas kat ctu..(sape ingt, sila angkat tgn....)hihi....


haaaa..ni plk tmpat ku habiskan masa ptg ngan team netball....sonok2...

afta UPSR yg agak okewh..(okewh la jugak), ku di offer involve kls khas arab(ecececeeeeee..hahaha) kat skola yg aku suke nama dia...(mula2 suke nama dia lu):


 SEK.MEN.KEB.TG.INTAN ZAHARAH, DUNGUN....

kat cni lah aku mnontot ilmu(byk main2 sbnrnya)...suka duka kat cni since form1 till form6.... bape tahun erkk???dlm 6tahun la...(sbb time uppersix tukar ke SMK PAKA)

dh  dpt result STPM, (yg ok + x ok) ku smbung lg ke degree...kat mana??? jom3....



kat cni ler akuh feder stdy lam kos bachelor business admin  (UPM).... owang wat dgree 3tahun, aku lak  3tahun stgh..(bijak la kan? kehkeh)
afta kat cni?? aku smbung stdy kat Univ.rumahtangga malaysia...hehehehe....

p/s;bkn nk kecoh psl stdy tp tetibe teringat.....

No comments:

Post a Comment